عکس آرمین 2afm
 
 
 
....
عکس آرمین 2afm
ارسال شده در پنج شنبه 4 / 3 / 1391برچسب:, - 2

 

 


نظرات شما عزیزان:

روناس
ساعت21:12---18 آذر 1391
سلام عزیزم موناجون به خدا وقتی تایپ میکنم نقطه چینمیشهپاسخ: سلام عزیزم...واقعا نمیدونم چیکار کنم مشکلت حل بشه دوس جونی...تو ورد بنویس کپی کن راحت

روناس
ساعت21:12---18 آذر 1391
سلام عزیزم موناجون به خدا وقتی تایپ میکنم نقطه چینمیشه

روناس
ساعت19:18---10 آذر 1391
مونا جون سلام

مونایی چراوفتی تایپمیکنم نقطه چین میشهمن چیزییر که تایپ میکنم نمیبنمOپاسخ:عزیزم ب 2تا دوستم گفتم چک کردن مشکلی نداشت مطمئنی؟


روناس
ساعت18:09---5 آذر 1391
مونا جون عزیزم سلام حالت چطورهپاسخ:salam azizam...merci behem sar mizani ... merci khubam

سوگل
ساعت13:04---2 آذر 1391
عکسا عالی بووود......خیلی ممنون....ولی چرا انقد به اون دختر بدبخت بد بیراه گفتین اگه خودتونم جای اون بودین دوس داشتین بقیه این چیزارو راجبتون بگن؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:والا من ک بدو بیراه نگفتم...خیلیم خوبه


روناس
ساعت12:44---2 آذر 1391
سلام مونا جون خوبیییییییپاسخ:سلام عزیزم...گذاشتم که خوب نگشتی گلم
پاسخ:شاید رفته صفحه بعدی خوب نگاه کن دوستم


روناس
ساعت21:40---26 آبان 1391
مونا جونم سلام فک کنم اسم اهنگش قلبم

هستش پاسخ:سلام عزیزم...آره قراره ب زودی بیاد


روناس
ساعت0:49---18 آبان 1391
موناجونم سلامممممممیییییییییییییییپاسخ:merci booooooooooooos

روناس
ساعت14:17---13 آبان 1391
سلام موناپاسخ:merci azizam...aslan akse jadid azash nadidam age peida konam chashm

روناس
ساعت12:33---8 مهر 1391
این عکس تقدیم به مونا دوست خوبمپاسخ:فدات عزیزم

روناس
ساعت12:16---8 مهر 1391
مونا جون سلامپاسخ:والا چون خیلی سرم شلوغه چند وقتیه عکسی ازش ندیدم اگر دیدم چشم حتما...اما تو لیست وبلاگهای دوستان هستند بچه هایی که میزارن ی سر حتما برید پیششون

مریم
ساعت17:37---1 شهريور 1391
این دوست دخترشهپاسخ:میگن من نمیدونم

soniya
ساعت8:40---23 مرداد 1391
slm.aliiiiii bod.tnx.vali az on axe ke zaheran baghiam shaki shonadan nararatamپاسخ:ای بابا...اوکی اون و باید پاک کنم
پاسخ:حالا بدتر از اینام هست که من نمیزارم


راشین
ساعت5:17---20 مرداد 1391
مونا جان سلامممممممممممممممم(-:ازعشقم ارمین خبرجدیدنداری؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه فدات شم...چند وقت پیش شنیدم در حال درست کردن ی کلیپ جدیده نمیدونم حتما درست باشه


مریم
ساعت19:50---19 مرداد 1391
دلم میخوادفک مک این دخترروبیارم پایین
پاسخ:عزیزم خودتو کنترل کن


zahra
ساعت17:51---3 مرداد 1391
سلام مروارید جووون...اجی این شعررو گذاشتم ایشالا خوب باشه و لیاقت بودن تو وبلاگت رو داشته باشهو منم لیاقت مهربونیاتو داشته باشم....مرسی اجی.....طبق معمول بازم مثه هرروز....قلبم به امیده برگشتنته هنوز....نمیدونستی بری این دل بی تو می میره....ارمین داره انتقامشو از خودش میگیره....دیگه کاری جز فکر تو ندارم....مثه بارون دارم هردم میبارم...کاری که با من کردیو یادت باشه....شایدم کاری که کردی یادگارت باشه....مثه زخمی که تو به قلبم زدی....تا اخر عمرمم یادگارمه همین.....تو که میخاستی بری چرا زجرم دادی....چرا توی مشکلاتم عصا به دستم دادی...چرا وقتی میدیدی از دروغ بیزارم.....دایم حرفای دروغ تحویلم دادی....چرا خواستی یه لحظه تنها نباشم....چرا خواستی اسیر این غمها نباشم....چرا تمومه چراهامو بی چون گذاشتی....تو این زندگی چی کم بود که ازش گذشتی.....فقط دوست دارم فقط یک بار دیگه...بیادو دستامو جلوی چشام بگیره.....منم اروم بزارم لب رو لب هاش...وای هرمه نفسهاش...با اون طعمه لبهاش.....بااون ناز نگاش....با اون لمسه موهاش..با اون نوازش دستاش....میرم تا عمقه رویاش....رویای با تو بودن واسه همیشه...بیا دستامو بگیر نگو نه نمیشه....2afm
پاسخ:merci khoshhalam kardi


nafas
ساعت3:21---2 مرداد 1391
عاشقتم عزیز دلم.میگم این کیه داره بوسش میکنه؟زشت تر از این نبود؟!

nafas
ساعت3:20---2 مرداد 1391
عاشقتم عزیز دلم.میگم این کیه داره بوسش میکنه؟زشت تر از این نبود؟!پاسخ:fadat sham...vala dg chi begam vala !!!!!!!!

زهرا
ساعت21:46---30 تير 1391
سلام مروارید جوون....زهراام شناختی...یه مدت نتونستم بیام بهت سر بزنم اخه موقعه امتحانام بود...عزیز دلمی اصن نمیدونم چرا انقد بهت علاقه دارم....مروارید جووون ابجی یه خواهشی ازت بکنم رد نمیکنی....نمیخام تورودرواستی بمونی چون نمیخام اذیت شی خودممم ادمه روکیم...میشه 2باره شعرای جدیدمو برام بزاری تو وبلاگت....
پاسخ:hatman azizam...benevis baram ta bezaram
پاسخ:manam dooset daram boos...


ainaz
ساعت19:03---24 تير 1391
mahsharbodaziz.mareke>dafe avalam bod vali ghol ke hatman bazam miam.man asheghe arminam.top bod
پاسخ:مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی بازم بیا


armina nanas
ساعت21:53---12 تير 1391
slm aziz b webe manamn sar bzan
پاسخ:chashm


راشین
ساعت5:13---3 تير 1391
من وارمین یک روحیم دردوجسمپاسخ:oooooooooooooooooo my goooooooooooooooooooooood

راشین
ساعت5:09---3 تير 1391


حسام
ساعت16:01---1 تير 1391
داداشی واقعأ وبلاگ توپی داری بعد بگم که عکسهای آرمین عالی بود شعر زهرا خانوم هم خوب بود اگه دوست داشتی به رشت موزیک من هم یه سر بیا و نظرت رو بهم بگو خوشحال میشم منتظرتم
پاسخ: مرسی...داداش خودتو گفتی یا من ؟ من دخترما !


nilofar
ساعت13:57---30 خرداد 1391
باز مثل همیشه 20 بودیپاسخ: فدات.. چرا love fail زدی حالا ؟!!

nilofar
ساعت19:19---26 خرداد 1391
پاسخ: بــــــــــــــــــــــــــــــــوس

4m.sh
ساعت11:04---20 خرداد 1391
برای آرمین متاسفم این کیه که بوسیده واقعا چرا... آرمین هم صداش خوبه وهم قیافش ولی حتی یه ذره فکر نمی کنه که با این کارا شخصیت خودش میاد پایین آخه چرا واقعا... ادم نباید به خاطر یه مشت دختر جلف خودشو کوچیک کنه... واقعا حیف نیست.
پاسخ: خوب شاید از دوستانش باشه...نمیدونم والا اما حرف شمام درسته


شیما
ساعت11:17---17 خرداد 1391
مرسی عزیزم

ارمین جون همیشه در همه جا میدرخشه


پاسخ:فدات


ارمین
ساعت9:56---15 خرداد 1391
bahal bod mer30 b ma ham b sarپاسخ: مرسی چشم

paniz
ساعت4:51---8 خرداد 1391
اه اه اه خوشگلتر از اين نبود بگيره بوسش كنه؟!حيف ارمين!!!!!
پاسخ: ههههههه


paniz
ساعت4:49---8 خرداد 1391
اه اه اه خوشگلتر از اين نبود بگيره بوسش كنه؟!حيف ارمين!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید